اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی سری اول

اس ام اس تنهایی سری اول

تو تنها باش و من تنهای تنها

  که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست

 مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است

 کلام شعر تنهایی سکوت است

  
لطفا در صورتی که این مطلب را در وبلاگ خود می خواهید بگذارید

 ما را با اسم ( اس ام اس ) لینک کنید


اس ام اس تنهایی سری اول

انقدر از تنهایی نترس

 تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .



اس ام اس تنهایی سری اول



همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است

وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

(پیامبر اکرم ص)



اس ام اس تنهایی سری اول


دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر

 درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر

 یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم

 اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .



اس ام اس تنهایی سری اول



تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .



اس ام اس تنهایی سری اول



تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه

 ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

(تورو)




اس ام اس تنهایی سری اول


تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی



اس ام اس تنهایی سری اول



با من تنها بگو این قصه را  

 با من تنها خدا ، این بنده را

 ای خدا تنها تویی تنها منم

  من به تنهایی تو سر میزم . . .



اس ام اس تنهایی سری اول



آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !

 و فهمیدم…

تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه

 درکش کنم


اس ام اس تنهایی سری اول
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد