اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی سری 9


اس ام اس
اس ام اس تنهایی


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من

وابستگی ام را به تو باور کردم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن



اس ام اس تنهایی تک

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی



اس ام اس تنهایی زیبا و ناب



وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،

می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد



وبلاگ اس ام اس تنهایی


عشق من تو باش ، نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایی ام تنهاترین باشی



یه عالمه اس ام اس تنهایی



بلندترین شاخه ی درخت

یک واژه را می فهمد ، و آن هم “تنهایی” ست



اس ام اس تنهایی عشقی



کم نامه ی خاموش برایم بفرست

 از حرف پرم گوش برایم بفرست

دارم خفه می شوم در این تنهایی

 لطفا کمی آغوش برایم بفرست



اس ام اس تنهایی و مرگ لحظه ها



شب من پنجره ای بی فردا

 روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

 ماهی ام ، ماهی دور از دریا



اس ام اس تنهایی جالب و باحال


بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم

 افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم

بیا مثل پروانه های غریب نیاز

 به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم



اس ام اس تنهایی و سکوت مرگ


عشق زاییده ی “تنهایی” است و “تنهایی” نیز زاییده ی عشق


اس ام اس تنهایی عشق و عشقو لانه ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد