اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید دلتنگی

اس ام اس
اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




برگرد یادت را جا گذاشتی …!!!

نمی خواهم عمری به این امید باشم که

برای بردنش بر می گردی!!!!




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




حرف های دلم را انبار میکنم

این روزها هرچه را انبارکنی گران تر میشود




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




به پایان رسیده ام امانقطه نمی گذارم

یک ویرگول میگذارم 

 این هم امیدیست شایدکه برگردی …




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




چه آرام میگیرد “قلبم” وقتی که حس میکند

پشت همه خستگی ها “عزیزی” هست که

داشتنش جبران همه نداشتن هاست…!



  
اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




کسی چسب زخم سراغ دارد؟

می خواهم بر زخم های دلم چسب بزنم

و مثل کودکی هایم درانتظارخوب شدنش باشم

یعنی خوب میشود ردپایش؟




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر

من تمام خواستن را وجب کردم

هیچکس به اندازه من عاشق تو و بهانه هایت نیست




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




هر کاری میکنم تو باز کنارم هستی

کنار طپش های قلب بی قرارم

جایت امن است

خیالت راحت باشد که فراموش نمیشوی




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




بخشیدمت

اما بعد از مرگم همه چیز را درباره ی تو به خدا خواهم گفت




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




وجودم پاره ای ازشب

دلم تنهاترین پاییز

بساطم بقچه اندوه

دلم تنگ است

دلم اندازه حجم قفس تنگ است




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




میدانی عزیز دلم!

فوق العاده بودن هم دردسرهای خودش را دارد

به هر کجای دنیا که سفر میکنی

یک عده چشمشان روشن میشود

و یک عده مثل من بی نهایت دل تنگ!




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




همینجوری نمیمونه

بالاخره یکی پیدا میشه که همونی باشه که ما میخوایم

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




آی آدمھا

طورى خاطره بسازید که

بعد شما هم بتواند زندگى کند




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




باید یاد مى گرفتم

از هر چیزى عشق و خاطره نسازم

شاید ، منظور باران من و تو نبودیم




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




بى تو تنهایى را پک میزنم

تا ریه هایم زندگى را کم بیاورد




اس ام اس جدید دلتنگی

sms jadid




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد