اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس


اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh




سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون


فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟




اس ام اس عاشقانه گذشت


sms asheghaneh




گذشتم ، گذشتی !


من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …




اس ام اس عاشقانه بهار


sms asheghaneh




لبخند زدی بهار با آن آمد


یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد


ای دست بلند آسمان در دستت


من نام تو را خواندم و باران آمد


  

اس ام اس عاشقانه امید


sms asheghaneh




پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !


شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !




اس ام اس عاشقانه زمستانی


sms asheghaneh




تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید


چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را




اس ام اس عاشقانه و غم


sms asheghaneh




گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد



اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد




اس ام اس عاشقانه آرزو


sms asheghaneh




چه سخت بر من گذشت …


آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .




اس ام اس عاشقانه ترکیدن دل


sms asheghaneh




چرا کرم ترک دل نداریم ؟


یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !


دلم داره میترکه




اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


sms asheghaneh



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد