اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین جدایی

اس ام اس
اس ام اس غمگین جدایی



روزها پر و خالی می شوند مثل فنجان های چای


در کافه های بعد از ظهر اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد


اینکه مثلا تـــــــــو ، ناگهان در آن سوی میز نشسته باشی !



اس ام اس غمگین جدایی



همه دل می بندند


تو از من چشم !



اس ام اس غمگین جدایی



پشت این پنجره ها


منتظرت قاب شدم !



اس ام اس غمگین جدایی



حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار


نترس دل شکسته ام به پای تو نمیرسد


لطفا پشت سرت در زندگی را هم ببند


خسته ام …



اس ام اس غمگین جدایی



دیگر هیچ چیز شیرین نیست


جز خوردن یک قهوه تلخ با تــــو !



اس ام اس غمگین جدایی



و چه زیبا گفت فروغ :


تنها صداست که می ماند


و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !

  

اس ام اس غمگین جدایی



نه چای گس فنجانم می چسبد


نه داغی شیر و نه تلخی شکلات


دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود !



اس ام اس غمگین جدایی



سکوت همیشه معنی سکوت را ندارد


گاهی سکوت یعنی :


س : ساعت های


ک : کسری


و : وجود


ت : تو !



اس ام اس غمگین جدایی



دلم برای شیطان تنگ شده


تا دوباره برایم از هوس انگیزی آغوش تو بگوید !



اس ام اس غمگین جدایی



بعضی از حقایق خیلی ساده ان


ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار آمدن با جمله :


خب دوستت نداره زور که نیست ؟!



اس ام اس غمگین جدایی



خدایا اونی که تو زندگیمون نیست



تو خوابمونم نباشه خواهشا …



اس ام اس غمگین جدایی



آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند!


اینجا هیچکس شبیه تو نیست!


دلم که تنگ می شود برایت!


کنار آتش می نشینم و دریا می کشم و به درختان فکر می کنم !



اس ام اس غمگین جدایی



خواب هایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند


کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم !



اس ام اس غمگین جدایی



رفتنش به من رسید...


و رسیدنش به دیگری !!!



اس ام اس غمگین جدایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد