اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92

اس ام اس

اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



من دلم گرم تو بود


تو سرت گرم دلم



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من


بر تن کن دروغ هایی را که بافتی



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



باید قاب بگیرم حرفهایت را


همه عکس شدند !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



یه خط داشت اما هفت خط بود


به همین سادگی …


  
اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



دنیا رو می بینی ؟


حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …


ولی محبت خیانت میاره !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …


تاوان با تو بودنه !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



مشترکم بودی که در دسترس نبودی !


خاموشت کردم تا ابد …



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92


گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی


فقط به خاطر خطای دیدم بود



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که


با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم


“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …


آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



از همه جا بوی مهر میاد


از تو هنوزم بوی بی مهری !؟؟



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92



من خیلی با احساسم


ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !



اس ام اس تیکه دارکوبنده زمستان 92


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد