اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا سری 2

اس ام اس
اس ام اس زیبا سری 2



بـرچیـن از لبــان من بغـض کـالـی را کـه


تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست



اس ام اس زیبا سری 2



گفته بودی برایت چیزی بنویسم


چیزی نمی نویسم !


چشم هایم را که بخوانی برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است



اس ام اس زیبا سری 2



باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود


راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !


  
اس ام اس زیبا سری 2


گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست


زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود



اس ام اس زیبا سری 2



میدانم داشتنت آرزوی محالیست


اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم



اس ام اس زیبا سری 2



بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم چشمهـــــــــایم اند


مــــی بیننـــــد ڪـه  دیــــگر دوستـــــم نـداری


امــــا هنـــوز تشنــه  دیدنت هستند



اس ام اس زیبا سری 2



من مانده ام و 16جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان


مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!


کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد نه معنا



اس ام اس زیبا سری 2



من و تو از همان روز اول


محکوم به از دست دادن بودیم!


تو، همان یک ذره احساست را


و من تمام زندگی ام را



اس ام اس زیبا سری 2



امروز خاطراتت را سوزاندم


اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد



اس ام اس زیبا سری 2



دَسـتـخـط تــــو


راضــی ام نمــی کنــــد


کـاش دسـت تو بود



اس ام اس زیبا سری 2



وقتی می‌گویی حالت چه‌گونه است


حالم خوب می‌شود



اس ام اس زیبا سری 2



مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات روی میزت راه می‌دهی؟


می‌شود وقتی می‌نویسی دست چپت توی دست من باشد؟


اگر خوابم برد موقع رفتن جا نگذاری مرا روی میز!


از دلتنگیت می‌میرم



اس ام اس زیبا سری 2



امروز برایت یک عینک نو خریدم


آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی..



اس ام اس زیبا سری 2



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد