اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 9

اس ام اس

اس ام اس جدید سری 9



پنداشتى که چون  ز تو بگسستم


دیگرمرا خیال  تو در سرنیست


اما چه گویمت که جز این آتش


برجان من شراره دیگرى نیست



اس ام اس جدید سری 9



آنان که گفته بودند پاى رفاقت جان می دهند


جانشان جاى دیگر سند خورده بود


محض تعارف حرف مفت زدند!



اس ام اس جدید سری 9



تمام  نیمکت هاى  پارک  دونفره است


خیالى نیست من روى چمن مى نشینم


  
اس ام اس جدید سری 9



سوختنم را دیدى و خندیدى


خنده ات را دیدم و سوختم


خنده هایم را خواهى دید


دیدارما به وقت سوختنت


اس ام اس جدید سری 9



چه فاصله کمى است از ظهر غدیر تا ظهر عاشورا


بالا رفتن دست پدر و پایین آمدن سر پسر


ایام سوگوارى تسلیت باد


التماس دعا



اس ام اس جدید سری 9



ھممون ازخیانت شدن بهمون ناراحت میشیم


اما ازاینکه کسی بخاطرمابه یکی دیگه خیانت کنه


خوشحال میشیم عجب آدمای خودخواھی ھستیم



اس ام اس جدید سری 9



روزھای زیادیست که دوست دارمت


اما دلم نه لمس دستانت را میخواھد،نه آغوشت را


من تنها کمی عشق،بدون چاشنی ھوس میخواھم


من روزھای زیادیست که دوست دارمت،باعشق،بدون ھوس!



اس ام اس جدید سری 9



من به همه روزهای هفته نیاز دارم


به همه ی ساعتها با تمام جزئیاتش


تا بگویم چقدر در نبودت دلتنگم



اس ام اس جدید سری 9



ھق ھق گلویم را باورنکن


زخم عمیق روی دستم راچگونه انکارمیکنی؟


اصلا من ھیچ،بازنگران خودت شده ام


عزیزدلم،باوجدانت چگونه کنارخواھی آمد؟



اس ام اس جدید سری 9



من نمیخاستم بدانی دوستت دارم


اما امان از این چشمهای دھن لق!!!!



اس ام اس جدید سری 9



قرص آرامم نمی کند...


آغوش تو تنها آرام بخش من است!



اس ام اس جدید سری 9



به سلامتی بچگیامون که غم بود،اما کم بود..



اس ام اس جدید سری 9



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد