اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 1

اس ام اس

اس ام اس جدید سری 1



میان مرغان مهاجر


آنکه در انتهاست شاید ضعیفترین باشد


اما دلبسته ترین است...



اس ام اس جدید سری 1



تو لبخند میزنى


گل سرخ معنا میشود …



اس ام اس جدید سری 1



صبح بود ازخواب پریدم


دنبال گوشیم بودم بعد ازاینکه هزار جا رو گشتم پیدا شد


نمیدونم چرامنتظریه پیام بودم


هه یادم نبود خیلی وقته رفته



اس ام اس جدید سری 1



به خدا دل آلزایمر نمیگیرد


بفهمید آدم ها


اس ام اس جدید سری 1

  

هی رفیق!


دلم کمی دروغ چرا؟ خیلی زیاد بهانه ات را میگیرد



اس ام اس جدید سری 1



با من رفت و آمد نکن


رفتن فعل قشنگی نیست با من فقط راه بیا



اس ام اس جدید سری 1



دوستت داشتم


ولى توگفتى بچه اى این حرفت خیلى بهم برخورد


رفتم تا بزرگ شوم ولى اونقدربزرگ شدم


که یادم رفت چرا دوستت داشتم



اس ام اس جدید سری 1



تو جا زدی


من جا خوردم


او جا گرفت


همین یک جابجایى جانم را گرفت



اس ام اس جدید سری 1



از فرهاد پرسیدم : هنوز به شیرین فکر می کنی ؟


گفت : آهسته ای دوست ، لیلی خواب است



اس ام اس جدید سری 1



حال این روزهای من..


خلاصه می شود دریک کلمه … خسسسسسسسسته …


خسته ام ازدنیایی که آدم هایش ماسک عاشقی دارن


خسته ام ازجایی که برای دیگران نفس میکشم


دلم یک عالمه آرامش می خواهد



اس ام اس جدید سری 1



اگه بودنتون به زندگى کسى معنى میده


زندگیش رو بى معنى نکنین....



اس ام اس جدید سری 1



یه دوستت دارم هایی هم هست که می دونی دروغه 


ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه!!!!



اس ام اس جدید سری 1



زینب جان!


شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما


بی حسین شدن تو بود وشرمنده تر آنکه


تو بی حسین شدی وما حسینی نشدیم


ایام سوگواری سید وسالارشهیدان تسلیت باد



اس ام اس جدید سری 1



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد