اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا

اس ام اس
اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



هرکس جای من بود ، می بُرید


اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



فراموش کردنت کار آسانی است


کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم!!!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



هواشناسی اعلام کرد


آغوشت برای همیشه  گرم است!!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



از آزمایشگاه عشق میآیم


گروه خونی ام “تو” ی مثبت است !!!!1


  
اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



تعداد دقیق مژه هایت را میدانم


تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا




هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد


این تخت خواب “آغوش” کم دارد!!!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



قطعا روزی صدایم را خواهی شنید


روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



کفش هم اگر تنگ باشد زخم می کند


وای به حال دل من از دوری تو!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



بیشتر مواقع پشت جمله


عیب نداره مهم نیست یه دل شکسته خوابیده


که خیلی مهمه !!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



رنج دوری ، یاد یاران کار ماست


یک پیامک حکم یک دیدار ماست...



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



خوش به حال فرهاد


که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند


ولی “دلم” را هرگز



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



چه زیبا حرف میزنی ؟


تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن از زاویه تو … آها دیدم


از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم


هم نوشته است ساخت چین !!!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا



کوچ پرنده به من آموخت


وقتی هوای رابطه سرد است ، باید رفت!!!



اس ام اس رمانتیک بسیار زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد