اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

sms love تولدت مبارک عشقولانه Happy Birthday

اس ام اس
sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

امروز سالروز تولد توست...

و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک...  

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

تولدت مبارک...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

روز تولد تو رها از این تن می شم

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

دوست دارم نفسم تولدت مبارک...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی

با آرزوی روشن ترین فرداها برای عشقم

تولدت مبارک نفس...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه

روز زمینی شدنت مبارک گلم...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولدت مبارک...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه

تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

تولدت مبارک عزیزم...

sms love تولدت مبارک عشقولانه  Happy Birthday

=====================================================================
کیف پول آلوما والت اصل

کیفیت درجه یک و عالی

قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب


کیفی کوچک اما فوق العاده جا دار ...

راه حلی برای یک مشکل بزرگ!

 مناسب برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و پول

فوق العاده مقاوم و شیک

قیمت فقط 15.000 تومان

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
=====================================================================
سریال تلویزیونی مادرانه


پربیننده ترین سریال سال 92

27 قسمت کامل به همراه پشت صحنه

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی(کیفیت عالی)

تهیه شده در 2 دی وی دی

قیمت فقط 9.800 تومان

 http://elikan.ir/upload/uc_739.png

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجاکلیک کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 19:48 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد