اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 14

اس ام اس

اس ام اس جدید سری 14




چه فرقی میکند؟


غم پشت لبخند یا لبخند پشت غم


وقتی هیچ کدام از لبخندهایم بدون غم کامل نمی شود



اس ام اس جدید سری 14




لابه لای گفته هایم به دنبال درد نباش رفیق


من از آغاز این دنیای کوچک دردم را لبخند زده ام



اس ام اس جدید سری 14




قلب مهربانت را آنقدر از عاطفه لبریز کن


که اگر روزی افتاد و شکست همه جا عطرش پراکنده شود



اس ام اس جدید سری 14




من درمیان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم


میگویند : خوش به حالت که خوشحالی


نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست برای دوست داشتن من

  

اس ام اس جدید سری 14




اگر میدانی در دنیا کسی هست که دیدنش رنگ رخسارت تغییر میکند


و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد


مهم نیست که او مال تو باشد


مهم این است که فقط باشد زندگی کند لذت ببرد و نفس بکشد



اس ام اس جدید سری 14




گاهی باید آرزوهایت رامثل قاصدک بگذاری کف دستت


و بسپاریشان به دست با تابروند وسهم دیگران شوند



اس ام اس جدید سری 14




دفترخاطرات رامی بندم


کنارپنجره میروم ونفس میکشم


لعنتی هوا هم آلوده به خاطرات اوست



اس ام اس جدید سری 14




مهم نیست نوشته های درهم وبرهم مرابخوانی یانه


من برای دل خسته وشکسته ام می نویسم


میخوانی بخوان…میخواهی نخوان


فقط خواهش میکنم اگرخواندی


عاشقانه ام راتقدیم به “او” نکن!


من این رابرای توسروده ام نه برای “او”





اس ام اس جدید سری 14




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد