اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 13


اس ام اس
اس ام اس جدید سری 13





مواظب خودت باش


یک تاری موی توشاهرگ من است!!!




اس ام اس جدید سری 13




نه اینکه زانو زده باشم…!نه…


فقط تنهایی خیلی سنگین است…




اس ام اس جدید سری 13




دلم خسته…دلم غمگین…دلم تنهاترین تنهاست…




اس ام اس جدید سری 13




تکان داد خانه را سالی که آمد

سرگرمی خوبی ست

تو عکس قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغازمی شود سال تنهایی…


  

اس ام اس جدید سری 13




این همه استخوان دربدنم بود


چرادلم راشکست؟






اس ام اس جدید سری 13




بازهم خندیدبه آنچه دلیل گریه ام بود


کاش بهش می گفتم دلیل گریه ام تویی


این همه به خودت نخند…!




اس ام اس جدید سری 13




کاش بعد از همه دلقک بازیهایم


کسی می آمدماسک را از روی صورتم برمیداشت


میگفت حالا از دردهایت بگو من گوش میکنم




اس ام اس جدید سری 13




دروت را خوب نگاه کن


به جز خدا کسی رو داری بهت بگه : “من باهاتم” ؟




اس ام اس جدید سری 13




خاک بر سر تمام این کلمات


اگر تو از میان تمامشان نفهمی من دلتنگتم




اس ام اس جدید سری 13




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد