اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا سری 3

 اس ام اس 

اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



بعضی آدم ها تنها که نباشند ، میروند

اما وقتی که تنها میشوند ، برمیگردند

وقتی که برگشتن ، تنها لایق یک کلمه اند

هرری !!!!


 

اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms

 

 

بدهکار مهربونی قلب یه زنم

که از بچگی صدام کرده پسرم !



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



من مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدم است



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره!!!

خب تو جهان صداش کن ببین فرقی به حالت می کنه!!!



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



جنس بغض من آنقدرهم خوب نیست

تا اسمت را می شنود میشکند …


 

 

اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



این آرامش…

ظاهرم گمراهت نکند…

در درون خانه به دوشم…



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



دلم عجیب بچگی می خواهد

خسته ام…

فقط یک قلم لطفأ…

می خواهم خودم راخط خطی کنم!



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



دلم می خواست می توانستم “همه” ام را بدهم “همه” اش باشم



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



بی حس شده ام ازدرد… ازبغض…

فقط گاهی خط اشکی… میسوزاند صورتم را…



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



روزی میرسد بی تفاوتی هایت راباجای خالی ام حس کنی

وشاید در دلت بابغض بگویی کاش اینجابود

آنوقت است که میفهمی به خاطرغرورت چقدر زود دیرشد



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



راحت بگویم

بر باد داد چون دود سیگار دودمانم را…



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



این تو واین دلم

جای نشکسته پیداکردی پیشکش مهربانی هایت



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



تنها چیز با کیفیت تو زندگیم درد بود

که هرچی کشیدم پاره نشد



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



پر از اشکم ولی میخندم به سختی

به قول فروغ که می گفت : شهامت میخواهد سردباشی وگرم بخندی!



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



ز بس به دامن شب اشک انتظارم ریخت

گل سپیده شکفت و سحر رسید، بیا

ز بس نشستم و با شب حدیث غم گفتم

ز غصه رنگ من و رنگ شب پرید، بیا



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



نشود فاش کسی آنچه میان من و توست

تا اشارات نظر، نامه رسان من و توست

گوش کن، با لب خاموش سخن میگویم

پاسخم گوبه نگاهی که زبان من و توست



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



روزگاری شد و کس، مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گرچه در خلوت راز دل ما، کس نرسید

همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



سعی کردم که شود یار ز اغیار جدا

آن نشد عاقبت و من شدم از یار جدا

از من امروز جدا میشود آن یار عزیز

همچو جانی که شود از تن بیمار جدا



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



آن دشمنی که دوست نگردد، دل من است

آن عقده ای که حل نشود، مشکل من است

از دشمنان چگونه شکایت توان نمود؟

جایی که پاره ی تن من، قاتل من است



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms



کی رفته ای ز دل؟ که تمنا کنم تو را

کی بوده ای نهفته؟ که پیدا کنم تو را

غیبت نکرده ای، که شوم طالب حضور

پنهان نگشته ای، که هویدا کنم تو را

با صدهزار جلوه برون آمدی که من

با صدهزار دیده تماشا کنم تو را

ارسال شده در دسته بندیاس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا سری 3


sms ziba in sms bi sms

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد