اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس انتظار عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس یلدای عاشقانه


sms asheghaneh




کاش میدانستم چطور به صبح برسانم


تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند




اس ام اس انتظار عاشقانه


sms asheghaneh




نه کسی منتظر است …


نه کسی چشم به راه …


نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه


وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه


  

اس ام اس نامردی در عشق


sms asheghaneh




قسمت نشد دستشو بگیرم


اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !




اس ام اس دوست داشتن عاشقانه


sms asheghaneh




کاش باورت نشود


چقدر دوستت دارم


تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!




اس ام اس مردانه عاشقانه


sms asheghaneh



زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم


از قبیله زلیخا آمده ام


آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند


مردانه دوستم داری ؟




اس ام اس عاشقانه دوستی


sms asheghaneh




هر دو خالی بودند


سر من از عقل


که تو را دوست داشت !


قلب تو از عشق


که مرا دوست نداشت !




اس ام اس عاشقانه ریاضی


sms asheghaneh




من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …


روزی در آغوشت !


ارسال شده در دسته بندی ”اس ام اس عاشقانه  ”





اس ام اس عاشقانه ریاضی



sms asheg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد