اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 11

اس ام اس

اس ام اس جدید سری 11




سخت است میان هق هق شبانت نفس کم بیاری...


و او به عشق جدیدش بگوید نفس...



اس ام اس جدید سری 11




خدایا گله نمی کنم کمی آرامتر امتحانم.


به خودت قسم خسته ام فقط کمی مدارا کن دل شکسته ام...




اس ام اس جدید سری 11




هی فلانی


من زاده تنهاییم


خدا تو را برای “او” نگه دارد!!!




اس ام اس جدید سری 11




نه گزاف میگویم


نه خیال می بافم


تو نیمه گمشده ی من نیستی تمام منی …



  
اس ام اس جدید سری 11




یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم


به هرحال ممنون ازمشتت …!!




اس ام اس جدید سری 11





نمی دانم دوستش دارم یا نه؟


با هم قدم میزنیم…


با هم میخوابیم


دلم که میگیرد آغوش را باز می کند


اما نمیدانم دوستش دارم یا نه تنهایم را …




اس ام اس جدید سری 11





خسته ام باورکن …


ازاین سوال بی جواب که هرلحظه میپرسم ازخودم


یعنی الان کجاست؟!!!!




اس ام اس جدید سری 11





ماههاست فراموشش کرده ام...


خاطراتش راهم…!?


ولی نمی دانم دستانم چر اهنوز به نوشتن نامش ذوق می کنند...




اس ام اس جدید سری 11




کاش باهم درکوچه های این شهر قدم بزنیم


میخواهم جاهایی که “مرده ام” را نشانت بدهم..




اس ام اس جدید سری 11




چقدردوستت داشتم چقدرنفهمیدی....
 

نمی گویم زیباترین اما تو مهربان ترین آدم زندگیت را از دست داده ای..





اس ام اس جدید سری 11





می گویند ضعیف شده ام


می گویم ازسنگینی درس هایم است..


اما نمی دانند سنگینی درس های است که از دنیا و آدمهایش گرفته ام…!!!




اس ام اس جدید سری 11





حتی روزمرگم هم تفاهم نخواهیم داشت


من سفیدمی پوشم و تو سیاه …





اس ام اس جدید سری 11





دیگه فقط آرزومه بارون بباره رو تنم


روی سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم




اس ام اس جدید سری 11




می شودباران ببارد؟ همین امشب…
  

قول می دهم فقط قطره های پاکش رابغل کنم…


و بی هیچ اشکی دستهایش رابگیرم…


قول می دهم فقط بویش کنم…
 

اصلأ اگر ببارد فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم…


قول می دهم برایش شعرنگویم…


فقط…می شود؟؟ امشب…؟


خدایا…!دلم به اندازه تمام روزهای بارانی گرفته است…





اس ام اس جدید سری 11




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد