اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عاشقانه سری 1

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه سری1





دلمان کوچک است


ولی آنقدر جا دارد


که برای هر عزیزی که دوستش داریم


نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر




اس ام اس عاشقانه سری1





امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد


همیشه هستی … همین حوالی




اس ام اس عاشقانه سری1





به دلم نشستی ولی دو زانو !


معذب نباش


برو عقب قشنگ تکیه بده


پاهاتم دراز کن


این دل فقط جای توئه





اس ام اس عاشقانه سری1





زندگی زیباتر می شود به شرطی که


یادمان نرود به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز


برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم





اس ام اس عاشقانه سری1





در من تمام توست


و در تو تمام آنچه دوست میدارم





اس ام اس عاشقانه سری1





برای من “مهر” در نگاه توست


نه اولین ماه پاییز



  

اس ام اس عاشقانه سری1





بوسه هایت را کش بده


من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم





اس ام اس عاشقانه سری1





کسی آیا می داند ؟؟؟


پس از یاد گرفتن نام تو


پس از “دوستت دارم”


به چه می نازد الفبا ؟؟؟





اس ام اس عاشقانه سری1





دلمان که با هم باشد


یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها





اس ام اس عاشقانه سری1





لبخند تو می فهماند


که چه جای دوست داشتنی


و زیبایی ست دنیا !





اس ام اس عاشقانه سری1






مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند”


مهم ، نفس هایی ست که با تو کوتاه


و بی تو بلند کشیده می شود





اس ام اس عاشقانه سری1





غزل دوست داشتن تو


به بلندای قصیده ی زندگیست


که هر بیتش ، شعر کوتاه من است





اس ام اس عاشقانه سری1





“آرامش” و “صبر” رد پای خدا در زندگی ست


آرزو می کنم زندگیت پر از رد پای خدا باشد





اس ام اس عاشقانه سری1





برای عاشق شدن که


بهانه های ریز و درشت لازم نیست !


برای عاشق شدن کافیست


تو نگاه کنی و من لبخند بزنم





اس ام اس عاشقانه سری1





زیباست وقتی قلبی داری که


صاحبش خودت هستی


اما زیباتر آن است که


همسری داری که قلبش تو هستی





اس ام اس عاشقانه سری1





هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره


که اون بی معرفت


دوست داشتنی ترین آدم روزگاره


به سلامتیه بی معرفت خودم !





اس ام اس عاشقانه سری1





تو فقط با من باش


من قول میدهم


با خودم هم قطع رابطه کنم !





اس ام اس عاشقانه سری1





عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند


نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه !





اس ام اس عاشقانه سری1





از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم


و من لبخند می زنم


آخر تو بگو مگر


آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد ؟!؟!





اس ام اس عاشقانه سری1





نیلوفرانه دوستت می دارم


من درست مثل خودم


هنوز و همیشه دوستت می دارم !





اس ام اس عاشقانه سری1





هیچوقت از خدا نخواستم


همه ی دنیا مال من باشه


فقط خواستم اونی که


دنیای منه مال هیچکی نباشه




اس ام اس عاشقانه سری1





اولین ها همیشه تو ذهن آدم می مونن


سعی کن اولینت ، بهترینت باشه





اس ام اس عاشقانه سری1





نامت را بر دستانم مینویسم


تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد




اس ام اس عاشقانه سری1





تا وقتی یاد هم هستیم


خدا تو قصه ها گم نیست


دلامون چشمه ی مهره


حریص خاک و گندم نیست





اس ام اس عاشقانه سری1





چه کنم تا تو باور کنی که


از یاد بردنت حتی برای ثانیه ای


کار من نیست ؟!؟!؟





اس ام اس عاشقانه سری1





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد