اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 11

اس ام اس

اس ام اس جدید سری 11





من نام کسی نخوانده ام الا تو


با هیچ کسی نمانده ام الا تو


عید آمد و من خانه تکانی کردم




اس ام اس جدید سری 11





از دل همه را تکانده ام الا تو


قهر که می کنید

 مراقب فاصله ها باشید


بعضی ها

همین حوالی 

منتظر جای خالی برای نشستن می گردند




اس ام اس جدید سری 11





من بودم… تو… و یک عالمه حرف…


و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان میداد!


کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی یک آه چقدر وزن دارد…





اس ام اس جدید سری 11





دوست و دَست بسیار است


اما

دَست دوست اندک



  

اس ام اس جدید سری 11





به حیف نون میگن بابات مرده میگه نه بابا اصلا امکان نداره


میگن والله مرده , میگه آخه تا حالا اصلا سابقه نداشته !





اس ام اس جدید سری 11





ما بخارشیشه ایم


نازمون کنی اشکمون درمیاد


چه برسه فراموشمون کنی





اس ام اس جدید سری 11





بعضی ها را در جواب باید شست


تا لجن ها همه خوشحال شوند که


کثیف تر ار خودشان هم هست





اس ام اس جدید سری 11





برای جدایی دل و جرأت می خواهم


جرأتش را دارم دلم را پاس بده!





اس ام اس جدید سری 11





قلبم را به کفشهایت میدوزم


تا باهرقدم که دورتر میروی زخمی تازه بردارد





اس ام اس جدید سری 11





تو را من “تو” کردم و گرنه”او” هم زیادت است





اس ام اس جدید سری 11





یه زمانی میگفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ


اما حالا دیگه آنقدر توانمند شدن یعنی با چشماشونم دروغ میگن!





اس ام اس جدید سری 11





آخرین بار که من از ته دل خندیدم علتش پول نبود


انعکاس جوک هر روز نبود


علتش، چهره ی ژولیده ی یک دلقک ،یا زمین خوردن یک کور نبود…


من به من خندیدم!


که چو یک دلقک گیج نقش یک خنده به صورت دارم و دلم میگرید..!





اس ام اس جدید سری 11





زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد...


حتی وقتی که خودم برای خودم بریدم و دوختم.





اس ام اس جدید سری 11





تا تویی در خاطرم با دیگران بیگانه ام


با خیالت همنشین با دوریت دیوانه ام...





اس ام اس جدید سری 11





سلامتی استادی که سرجلسه امتحان دید برگم سفیده


اومد درگوشم گفت نگران چی هستی؟


اسمتو بنویس بقیش بامن!


(ولی حیف بیدارشدم بقیه خوابمو ندیدم )





اس ام اس جدید سری 11





هیچ بارانی معرفت تو را از کوچه قلبم نخواهد شست


حتی سیلاب فراموشی..





اس ام اس جدید سری 11





در دهکده تو خبر از بوی ریا نیست!


چون نیست ریا هیچکس انگشت نما نیست


ما طالب مهریم و دل ازعاطفه لبریز


دل صاف تر از تو به خدا هیچ کجانیست!!!





اس ام اس جدید سری 11





بوی نو شدن می آید


ولی
 تو 
 همیشه
 رفیق کهنه من بمان!!


ای رفیق خوب من





اس ام اس جدید سری 11





نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا آموزگار پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 16:12

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد