اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین و دلشکستگی

اس ام اس

اس ام اس غمگین و دلشکستگی



دردنوشته و دل نوشته ها


نام مستعار تمام زخم های من است !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



در وصف حالم همین سه کلمه کافیست :


لبخندم درد می کند !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



چشم که گذاشتم برو و هروقت خواستی برگرد


من تا بی نهایت شمردن را بلدم !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



رفتگر هم با نفرت نگاهم می کند


انگار ریختن برگ ها هم تقصیر من است !


  
اس ام اس غمگین و دلشکستگی



خودم را بردم به ایستگاه قطار


دورترین بلیت را خریدم و تا آخرین لحظه ماندم


و برایش دست تکان دادم !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



خسته ام از دلداری های مجازی


دلم شانه های حقیقی می خواهد !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی


حتی واسه دلخوشیم هم دست تکون ندادی رفتی



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



کاش خوابت کمی مرا میدید !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد


بس که چشم هایم لبریز از تو هستند !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟


فکر می کنی گفتم بی اس ام اس ؟ نه …


گفتم زیاد دور نیس … بغضم !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد


گوشه ی آغوش می خواهد !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند


حتی وقتی دستشان را می گیرم


دلت برای من نسوزد


من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



این جاهای خالی که نبودنت را به رخم می کشند


چه می دانند که من فرهادت شده ام


با تمام زنانگی ام و چه شب ها که خواب شیرینت را نمی بینم ؟



اس ام اس غمگین و دلشکستگی



به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم


حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی




من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند !



اس ام اس غمگین و دلشکستگی


چمدانت را که می بستی


مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد



اس ام اس غمگین و دلشکستگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد