اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس راجع به باران



اس ام اس
اس ام اس راجع به باران



باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود


حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .



اس ام اس راجع به باران



دیشب که باران آمد


می خواستم سراغت را بگیرم


اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم


باز زیر چتر دیگرانی …



اس ام اس راجع به باران



مثل باران های بی اجازه


وقت و بی وقت


درهوایم پراکنده ای


و من بی هوا


ناگهان خیسم از تو !


  
اس ام اس راجع به باران



حسن باران این است ، که تبسّم دارد


گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد


همه جا بر همه کَس می بارد


و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .



اس ام اس راجع به باران



باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است


که می گویم : من تنها نیستم ، تنها منتظرم . . .



اس ام اس راجع به باران



دیـر آمدی بـاران


دیـــــر


من در جــایـــی


در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم



اس ام اس راجع به باران



بغض هایم را به آسمان ، سپرده ام


خدا به خیر کند باران امشب را …



اس ام اس راجع به باران



پنجره ی باران خورده ات را باز کن


چند سطر پس از باران


چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده


دلم برایت تنگ است



اس ام اس راجع به باران



نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد


ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم


به ظاهر گرچه می خندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم



اس ام اس راجع به باران



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان


ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند



اس ام اس راجع به باران



بغضهای مرطوب مرا باور کن


این باران نیست که می بارد


صدای خسته ی قلب من است


که از چشمان آسمان بیرون می ریزد



اس ام اس راجع به باران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد