اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



مواظب چشیدن عشق ها باش


بعضی ها طعم کشک میده !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی


اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره


بش تکیه نکنی !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را


از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟


ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟


ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ


ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



بی معرفت نیستم!


ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن منه نمیشم


حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود


برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !

  

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه


منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



یه چیزی همیشه یادت باشه!!!


لطف مکرر میشه حق مسلم !


بیش از حد لطف نکن …!



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنی!!!


کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنی !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



همیشه با من یکرنگ بودی


سیاهم می کردی !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



از من خواست حلالش کنم


همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن



من مدت هاست از صداقت خبری ندارم


هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !



اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 10:31 http://www.elnew.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد