اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن


اس ام اس
اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



باران می بارد


به حرمت کداممان ؟


نمی دانم


همین اندازه می دانم که صدای پای خداست


شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



ما به هم نمی رسیم


امّا بهترین غریبه ات می مانم


که تو را همیشه دوست خواهد داشت



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم


یکی بود ، یکی


بی خیال


خلاصه اش می شود : دوستت دارم


  
اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه


دیروز هم همینطور بود


فردا هم همین طوره



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



بگو دوستت دارم


شهیدم کن


مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه


 لب های تو شلیک می شود



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



هی تو کمی نزدیکتر بیا


اما چیزی نگو


بگذار فقط


چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد!!!



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد!!!


دوست داشتن دل می خواهد


 و یک من و تو!!



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا


بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی


خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام


تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :


دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا...



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم


تنها یک جمله!


هنوزم دوستت دارم...



اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



بانو


آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش 


و مثل یک ماهی به آغوش من بیا


من هنوز دریا ،دریا تو را دوست دارم




اس ام اس عشق و عاشقی دوست داشتن



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد