اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



آسمان به آسمان کوچه به کوچه رویا به رویا …


هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود !



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگی هام


خدا خودش می داند چطور مواظب تو باشد


دلتنگی هایم هم خوب بلدند چطور تو را هی به یاد من بیاورند



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو


تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من !



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



دلتنگ که شدی ، چشم هایت را ببند …


مثل یک عکس فوری ، فوری ظاهر می شوم …


  
اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



دوری آزمون دلهاست


یا دلتنگ می شوی یا فراموش …



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



امروز که آیینه جوابش سنگ است


در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است


هرکس که نداند تو خودت میدانی


آری به خدا دلم برایت تنگ است



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را


تا هموار سازم جاده های آمدنت را



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی رو دوست نداشتم


چه خوب بود اون بی خیالی ها …



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



اگه همه آدمهای دنیا کنارت باشن


همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی …



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



بیا قراری بگذاریم


دلتنگ که شدیم با باد و آسمان مهربان باشیم !


آن دو از ما دلتنگ ترند



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



هیچ پروازی به خاطر دلتنگی مسافرش لغو نمی شود



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



گاهی دلم برای خودم تنگ میشود


گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود


گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد


گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود


تا خسته شود تا بشکند



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد