اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا و تیکه دار

اس ام اس

اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



می بینی ؟


بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم


که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



هیسسسسسسسسسس …


کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !


ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



دل من تنها بود


دل تو اما نه


آفرین بر دل پر مشغله ات


کز سر لطف با دلم بازی کرد


  
اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



عزیزم


شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات...!



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



دل شما کاروانسرا نیست


نگذارید دیگران وسط دل شما


خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



حرفی نیست


فقط مینویسم رفت


آن احساسی که تو را دوست میداشت



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری دنیا به آخر می رسد


دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند !


این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند …



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !


بعضیارو برای یک ساعت و بعضیارو برای همیشه



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



شاید واسه خودت کسی باشی


ولی واسه من هیچی نیستی



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



سراب هم که دیدی تظاهر کن که


داری ازش آب میخوری و سیراب میشی !


نزار به دروغش افتخار کنه



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



چه کرده ای با من که این روزها


تــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم ؟



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



گفتم فراموشت میکنم !


گفت نمیتونی …!


رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی؟


گفتم شمــــــا ؟



اس ام اس تیکه دار زخمی و کوبنده



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد