اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین

اس ام اس

اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



دلتنگی ، پیچیده نیست …


یک دل … یک آسمان … یک بغض …


 و آرزوهای ترک خورده !



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



روزهای سختی رو میگذرونم


وقتی که نیستی همه چیز تنگ می شود


نفسم


دنیایم


دلم !



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



دلتنگی همیشه همراهم می آید


مثل سایه بی ردپا …


  
اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی


بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشک های لعنتی



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



چه سر به راه است


دلتنگی را میگویم !


از گوشه ی دلم جُم نمیخورد



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



امروز دوبار دلتنگ شدم !


یک بار برای تو و یک بار برای تو


اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم


دوستت دارم و نداری ام !


می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



دلتنگی خیابان شلوغی است که تو در میانه اش ایستاده باشی


ببینی می آیند ببینی می روند و تو همچنان ایستاده باشی !



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



من از این منی که


هر لحظه دلتنگ توست مـتـنـفـرم …



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



صف می کشند دلتنگی های من چو


 دانه های تسبیـح به نخ کشیده شده …


چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین



دلتنگ بودنی شده ام


که دیگر نیست....


نیست!



اس ام اس تنهایی و دلتنگی غمگین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد