اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس غمگین عاشقانه



لبخندم خیط میشود وقتی ساعتها به یادت روی لبانم می نشیند


اما ناگهان به یاد می آورم تو دیگر نیستی …



اس ام اس غمگین عاشقانه



ﻣﺜﻞ ﺍﺗﺎﻗﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﭘﺮ شده ﺑﺎﺷﺪ


ﭘﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﯼ !



اس ام اس غمگین عاشقانه



فقط به نظر میای اما خودت نمیای !



اس ام اس غمگین عاشقانه



هر حادثه ای که حادثه نیست !


حادثه یعنی آمدن تــو …


  
اس ام اس غمگین عاشقانه



نبودنت به جان برگها افتاده است


زمستان بی تقصیر است !



اس ام اس غمگین عاشقانه


همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …


آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !



اس ام اس غمگین عاشقانه



گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی !



اس ام اس غمگین عاشقانه



زنگ میزنم از طرفت به خودم !


حرف میزنم به جایت با خودم !


راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟



اس ام اس غمگین عاشقانه



تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم


فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟



اس ام اس غمگین عاشقانه



همه چیز زود شروع شد


عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …


اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟



اس ام اس غمگین عاشقانه



خدایا چشم های هیچ عاشقی رو واسه رسیدن به عشقش خیس نکن !



اس ام اس غمگین عاشقانه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد