اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین و احساسی

اس ام اس

اس ام اس غمگین و احساسی



کاش هرگز ندیده بودمت


لعنت بر چشمی که بی موقع باز شود !



اس ام اس غمگین و احساسی



یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست


رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست


یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش


چه هزاران قطره اشک



اس ام اس غمگین و احساسی



برگرد


من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار



اس ام اس غمگین و احساسی



می گویند با چشمان بسته نمی شود دید


آری می شود من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم

  

اس ام اس غمگین و احساسی



خسته ام از داشتنی که هیچوقت برایم نیستی !



اس ام اس غمگین و احساسی



باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی


ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد


من با بودت نابود بودم چه برسه به نبودت !



اس ام اس غمگین و احساسی



گاهی وقت ها تمام روزهایت میشود


زندگی در یک قاب عکس !



اس ام اس غمگین و احساسی



به خدا گفته ام زحمت نکشد


نه نیازی به زلزله هست نه نیازی به سونامی


همین که تو نیستی ، همین که تو نمی خندی بلاهای بزرگی هستند


که جهانم را با خاک یکی کرده اند !



اس ام اس غمگین و احساسی



سخت است “او” کردن “تو”یی که همه ی “من” بودی !



اس ام اس غمگین و احساسی



هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان


 آنقدر زیاد شود


که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم !



اس ام اس غمگین و احساسی



ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ، ﻫﻮﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ


ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !



اس ام اس غمگین و احساسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد