اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمگین و افسردگی جدید


اس ام اس

اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم


دلی که داده بودی شکست !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم


تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است


نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



بعد تو دلم همیشه در دست تعمیر است خواهد ماند !



  
اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



از آن دمی که رفته ای!


چه بی رُخت هوا بد است!


چه بی ستاره گشته است!


همیشه می چکد به من!


ز قصه شبانه ام !


اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ


ﺗﻮﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



عاشقت شدم!!!!


بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم


نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



دنیای عجیبی است


تو همه چیز من باشی ولی



 نباشی !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



تلخی قصه آنجاست که


وقتی دلم “سوخت”  دلش “خنک” شد !


از این تلخ تر!!؟



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم هیچ وقت!


دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



نمیتوانم کنم فراموشت 


فقط با خود سخت میجنگم که دیگر به یاد نیارمت !



اس ام اس غمگین و افسردگی جدید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد