اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا

اس ام اس
اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



پرواز کرد عاقبت...


ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که


ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم



قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم 


به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !


  
اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



خستگی را زندگی کرده ام


می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو


ای شب بوی شب های بی بوی من


کجایی ای منِ من ؟


کجایی ای من ؟ تا جانی دوباره بخشی این من را …


بی تو این من تهی است ، هیچ است و پوچ


با تو این من ، من است


آری با تو ای مادرم …




اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا




تفنگ توی دست فقط یه وسیله س


این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !




اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا




روی هرکی دست گذاشتیم


رومون پا گذاشت !



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !


ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ!!!



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



اگر من بزرگ نمی شدم ، پدربزرگ هنوز زنده بود


اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمیشد


اگر من بزرگ نمی شدم ، مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید


اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود


اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود!!!


اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد


ای کاش من همیشه کودک می ماندم


چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من …



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا



بدترین چیز اینه که محبت مادرو با “هان” و “چیه ؟” جواب بدی


ولی زنگ یه غریبه رو با “جانم !”


متاسفم برای بعضیا



اس ام اس سنگین جدید فوق العاده زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد