اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 8

اس ام اس
اس ام اس جدید سری 8



مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش


خوب ها را همه دوست دارند



اس ام اس جدید سری 8


نم نم رفاقتت را با دریای محبت عوض نمی کنم


حتی اگر در طوفان دوستیت غرق شوم



اس ام اس جدید سری 8



دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم


جویای توام اگرنپرسی خبرم


خالی نشود خیالت ازچشم ترم


درقلب منی اگرچه جای دگرم



اس ام اس جدید سری 8



من زیر این نم نم باران برای روزهای خوبت دعا میکنم


روزهای خوب “تو” ربط عجیبی به حال خوب من دارد

  

اس ام اس جدید سری 8



راحت نوشتیم بابا نان داد


بی انکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد


به افتخار همه پدرها



اس ام اس جدید سری 8



جای بعضیا تو کتاب جغرافیا خالیه


به عنوان پست ترین نقطه دنیا...



اس ام اس جدید سری 8



گفتم ای یار !


گفتی زهر مار!


گفتم ای دوست


گفتی درد و کوفت


گفتم ز دوریت من بیمارم


گفتی به درک مگه من پرستارم....



اس ام اس جدید سری 8



تنها نشسته ام


اما تنها نیستم


یادت امان تنهایی نمیدهد



اس ام اس جدید سری 8



به وسعت قلب کوچکم دوستت دارم


شاید کم باشد اما قلب هرکس تمام زندگی اوست



اس ام اس جدید سری 8



اینجاآسمان ابریست،آنجا را نمیدانم


اینجاشده پاییز،آنجا رانمیدانم


اینجا فقط رنگ است، آنجارا نمیدانم


اینجادلی تنگ است، آنجارانمیدانم



اس ام اس جدید سری 8



باران که هیچ!


در کنار تو، مرگ هم شاعرانه است...



اس ام اس جدید سری 8



یه سوزن 
دو سوزن
 سه سوزن 
دوست دارم


به همه بگو بسوزن..



اس ام اس جدید سری 8



آموختم هرگاه کسی یادم نکرد یادش کنم


شاید که اوتنهاتر ازمن باشد



اس ام اس جدید سری 8



دلم خسته است از این بغضی که دائم با خودم دارم


دوست دارم ولی بی تو از این احساس بیزارم...



اس ام اس جدید سری 8


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد