اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس جدید سری 2


اس ام اس
اس ام اس جدید سری 2


هواى تو بى هوا مى آید


و دلتنگ می کند...



اس ام اس جدید سری 2



هواشناسی انگار نمی داند


یک گوشه ی شهرهرشب بارانیست....



اس ام اس جدید سری 2



من عاشقانه دوستش داشتم و او عاقلانه طردم کرد


منطق او حتیٰ از حماقت من احمقانه تراست!!!!



اس ام اس جدید سری 2



به فقراحساس دچارشدیم


نسلی که دردش را کیبوردها می فهمند...



اس ام اس جدید سری 2

  

دهان که واکنی قلاب ها به صلابه ات می کشند


هی ماهی جان دریا را فراموش کن


روزی حسرت همین رودخونه هم به دلت میماند..



اس ام اس جدید سری 2



ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره میشوی


غذایت راسرد می خوری


ناهارها نصفه شب صبحانه راشام


لباسهایت دیگربه تونمی آیندهمه را قیچی میزنی


ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش میکنی وهیچوقت آهنگ راحفظ نمیشوی


شبها علامت سؤالهای ذهنت رامیشماری تاخوابت ببرد


تنهایی ازتو آدمی میسازد که دیگرشبیه آدم نیست


روزهای من اینگونه وشبهایم اصلاً نمیگذرد...!



اس ام اس جدید سری 2



یک جایی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند


نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند نــــــــــــــــه!


قید احساسش را میزند



اس ام اس جدید سری 2



دعای دوری ازبلا و حاجت روا شدن درایام پایانی ماه ذی الحجه


سبحان الله یافارج الهمّ و یا کاشف الغم فرّج همی و یسرّأمری


و أرحم ضعفی و قلةحیلتی و أرزقنی من حیث لا أحتسب یا رب العالمین


پیامبر(ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا باخبرکند در گرفتاریش گشایش پیدا شود



اس ام اس جدید سری 2



از ابتدا تو بودی


تا انتها تو خواهی ماند


به کسى که تا زمانکه نفس میکشم دوستش خواهم داشت



اس ام اس جدید سری 2



اشک من جارى شد جاى تو خالى بود


جاى تو عکس تو در طاقچه ى کوچک قلبم خندید


شعر دلتنگى من سخت گریست به عشقم که


عاشقانه عاشقشم،اى کاش کنارم بود...


اس ام اس جدید سری 2



دلم گرفته،پر درده،پر حرفه،اى کاش من ...


هیچوقت عاشق نمیشدم


کاش به حرف دلم گوش نمیدادم


اونوقت حال وروزم اینجورى نبود...


اس ام اس جدید سری 2



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد