اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس شب چله و یلدا جدید

اس ام اس
اس ام اس شب چله و یلدا جدید



با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم


واسه ی همیشه ی عمر عاشقونه دل میذارم


با تو یلدا پره عشقه عشقی از جنس عزیزش


که نمیتونه بگیره کسی از دل عشق پاکش



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



مهر رخشا نکوترین چهر است


شب یلدا تولد مهر است


این همایون شب خیال انگیز


هست درآخرین شب پاییز


بیخ و بن در حماسه گستردست


در نهادش حماسه پرور دست


لفظ یلدا اگر چه سریانیست


شب مهرآفرین ایرانی ست



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



من بلندای شب یلدا را  تا خود صبح شکیبا بودم


شب شوریده ی بی فردا را  با خیال تو به فردا کردم


چه شبی بود ، عجب زجری بود


غم آن شب که شب یلدا بود



اس ام اس شب چله و یلدا جدید

  

امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو


فکر می کنم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم


لبریز از نور عشق میشود معبودم


یلدا مبارک



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



سهم من از شب یلدا شاید


قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست


غم هایم بلند همانند شب یلداست



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



باور به نور و روشنایی است


که شام تیره از دل شب یلدا


جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد


یلدا یتان مبارک



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره


بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره


شب شادی وشـــور و مهربانی است


زمـــــــان همدلی و همزبانی است



اس ام اس شب چله و یلدا جدید


شب یلداست


دلم در خواب پروانه شدن بود


ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت


و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی


شبی مایوس و سرگردان دارم امشب



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



ز خـــوردن خوردنِ این شـــــــــام چلّه


شود مهمان حسابی چاق و چلّه!


همــــــــــه با انتظاری عاشقــــــــــانه


نظـــــــر دارند ســـــــــوی هندوانه!


نشسته با تفاخـــــــــر  تــوی سینی


کنارش چاقـــــــــــویی را هم ببینی


چو گــــــــردد قــاچ قــــاچ آن هندوانه


شود آب از لب و لوچـــــــــــه روانه!


بســــــاط خنده و شادی فراهـــــــــم


اس ام اس می رسد پشت سر هم


جوانان آن طرف تـــر  جـــــــوک بگویند


دل از گرد و غبــــــار غـــــم بشویند



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



ببندد چشــــــــم و جنباند ســـرش را


بخواند شعـــــــــــــرهای از برش را!


چنین با شور و نغمه – شعر و دستان


خرامان می رســــــد از ره زمستان



اس ام اس شب چله و یلدا جدید



شمردم مــــن ز چلّــــــــه تا به نـــوروز


نمانده هیچ جز  هشتاد و نه روز !


کنـــــون معکــــــــــوس بشمارید یاران


که در راه است فصــــــــل نوبهاران



اس ام اس شب چله و یلدا جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد