اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس زیبا سری1

اس ام اس
اس ام اس زیبا سری1



حریقی به جانم زدی با نگاهت


دلم را ربودی تو با روی ماهت


سیاهی برفت از تمام جهان


چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت



اس ام اس زیبا سری1



گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است


دوست داشتن را باید کشف کرد


درک کرد ، و از آن لذت برد



اس ام اس زیبا سری1



گاهی مرا یاد کن...


من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی


آسمان را به زمین میدوختی...

  

اس ام اس زیبا سری1



ﻣﻦ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮﺩ


ﯾﺎ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪ


ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ؟


ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ ﮐﻪ : ﺁﯾﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟


ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ : ﺁﺭﯼ



اس ام اس زیبا سری1



هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد


به گمانم از جنس بی نهایتی



اس ام اس زیبا سری1



تقصیر تو نیست!


همیشه همین گونه بوده


برو اما من پشت سرت دست نه


دل تکان می دهم



اس ام اس زیبا سری1



وقتـی یه زن ســیگار کشید


یعنــی دیگه گریه جواب نمیده


و وقتی مــردی اشک ریخت


بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته



اس ام اس زیبا سری1



از “ماندن” که چیزی نمیدانی


لااقل درست ” رفتن” را یاد بگیر



اس ام اس زیبا سری1



گفته بودند که گنج در ویرانه هاست


راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست



اس ام اس زیبا سری1



سرکش بودم به حیله رامم کردی


ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی


خوش چرخاندی کمند گیسویت را


در تاریکی اسیر دامم کردی



اس ام اس زیبا سری1



دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد


عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد


گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی


یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد



اس ام اس زیبا سری1



کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره


چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِه می شه


شک نکن . . .



اس ام اس زیبا سری1



گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری


با دیوار بلند خیالم چه می کنی . . . ؟



اس ام اس زیبا سری1



ما نه آنیم که در بازی تکراری چرخ و فلک


هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم !


یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب


دل بعشق دگری داده ز آنجا ببریم


وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود


خاک پای قدمت را به دو دنیا ندهیم!!



اس ام اس زیبا سری1



مانند همیشه چشم هایم به در است


بر سفره ی ما جگر نه،خون جگر است


ته مانده ی سفره ی شما را آورد..


آری ، پدرم مورچه ی کارگر است!!



اس ام اس زیبا سری1


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد