اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی وفایی عاشقانه

اس ام اس

اس ام اس بی وفایی عاشقانه



جنس من از آهن و از سنگ نیست


من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست


حال دل از من نمی پرسی چرا


حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد


اگر باران بند بیاید از این خانه می روم



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



آن نازنین کجاست که یادم نمی کند..


صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند..


یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست...


امشب به یاد کیست که یادم نمی کند..


  
اس ام اس بی وفایی عاشقانه



شاید با هم بودن سخت تکرار شود


اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد


بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



باوفا مهر تو اندر جان ماست


زندگی بی دوستی زندان ماست


کم بزن آتش دل بی تاب را


یاد خوبت روز و شب مهمان ماست



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



عجب رسمی ست رسم آدمیزاد


که دور افتاده را کم می کنند یاد


که دور افتاده حکم مرده دارد


که خاک مرده را کی می برد باد



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



من یاد خوش دوست به دنیا ندهم


لبخند خوشش به حور رعنا ندهم


گر یاد کند مرا هر از گاهی چند


گرد رخ وی به چشم بینا ندهم



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



آسمانم انتهایش قلب توست


مهربان این آسمان از آن توست


آسمانم هدیه ای از سوی من


تا بدانی قلب من هم یاد توست



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



بی هیچ دلیلی به یادت هستم!!!


تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد..



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



چــرا مــی گوینــد … هـا … علامــت جمــع اســت ؟؟؟؟


در حالــی کــه وقتـــی آن را بــا ، تــن … + … هــا جمــع مــی کنــی …


خــودت مــی مانــی و خــودت !



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



قطاری که تو را برد


چه چیزی را با خود بر می‌گرداند! ؟


تعادل دنیا گاهی فقط به مویی بند است


لوکوموتیوران تو کاش این را می دانست...



اس ام اس بی وفایی عاشقانه



وَ تو روزی برخواهی گشت !!!!


که از من تنهــــا گرد وغباری بر روی شعرهای عاشقانه باقی مانده است...



اس ام اس بی وفایی عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد