اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس خنده دار و جدید دی 92

اس ام اس
اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ


“ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺲ” ﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻨﯽ



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده ؟




یهو یادم اومد که عهههههه  من که عاشق آب معدنی ام !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



شما یادتون نمیاد


یه روزی هم بود دخترا جواب رد میدادن !


  
اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



یک تست روانشناسی :


با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه !


همسر آیندت کیه ؟



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92




هو هما هم/هی هما هن/انت انتما انتم/انت انتما انتن/انا نحن


نصف دوران تحصیلیمون واسه یاد گرفتن اینا گذشت...!!!



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



من بعد از تحقیقات گسترده دریافتم


که دهنم ، صاف ترین قسمت جهانه !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن


ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



نصیحت کردن توی خانواده باید ساماندهی بشه..!


یعنی مثلا عینِ معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی


و دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



دختره اسمشو نوشته (یش یش یش)


بش میگم یعنی چی آخه ؟


میگه یعنی ستایش دیگه !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



آقا من میدونم اگه من دو نفره بشم


هوا سه نفره میشه


شانس نیس که …!?


اس ام اس خنده دار و جدید دی 92


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ


ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﺑﻘﯿﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻧﺪﺍﺷﺖ


ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﺩﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺒﻨﺪ!!!!



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



اینقد سطح آرزوهامو آوردم پایین که به نفت رسیدم


فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



یه مخاطب خاصم نداریم


اینقدر به پای ما بشینه که زخم بستر بگیره !



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92



دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده


فاز خودکشی گرفتم سنگین ، دعا کنید اجرا نکنمش


فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده



اس ام اس خنده دار و جدید دی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد