اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس های عاشقانه آذر 92

اس ام اس

اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام


این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام


در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا


زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



باید ببینمت !


چرا که روی نوار قلبی ام پیوسته نام تو بود


و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام


تو را تجویز کرده است



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



قسمت این بود که من با تو معاصر باشم


تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم


تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی


من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

  

اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



هنوز هم دلم تنگ می شود


برای محض حرف زدنت


و برای تکیه کلام هایت


که نمی دانستی


فقط کلام تو نبود


من هم به آنها تکیه داده بودم



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



اولم خنده ز بی‌ دردی بود


آخرم گریه ز بی‌ درمانی



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



در سایه دلشکستگی پیر شدم


غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم


تا آمدم آشنای قلبت باشم


گفتی که من از غریبه ها سیر شدم



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



قلبم را عصب کشی کرده ام


دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد


و نه از گرمی آغوشی می تپد



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟


قلبشو رو پیش میده


جونشم ماه به ماه !



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



خدایا


کسی را که قسمت کس دیگریست


سر راهمان قرار نده


تا شب های دلتنگیش برای ما باشد


و روزهای خوشش برای دیگری



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



دلم برای کسی تنگ است که گمان می کردم


می آید ، می ماند و به تنهائیم پایان می دهد


آمد ، رفت ، و به زندگی ام پایان داد



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم !


و هنوز نمی دانم چگونه می شود


هر بار که تو بی دلیل ترکم می کنی من بدهکارت می شوم ؟



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



منو به دست من بکش ، به نامٍ من گناه کن


اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن


هنوز می پرستمت ، هنوز ماه من تویی


هنوز موئمنم ببین ، تنها گناه من تویی



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



دور شدم از تو دلم شور زد


ساز دلم نغمه ی ناجور زد


آه از آن چشم که با یک نظر


بال و پرم را گره کور زد !



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



حرف هایم را تعبیر می کنی ، سکوتم را تفسیر


دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی


به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد


از هیچ گلایه می سازی ، از همه چیز بهانه


من  کجای این نمایشم ؟!




اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



هر کس که از راهی رسید


بی دریغ


تکه ای از قلب ما


کند و برید...!!



اس ام اس های  عاشقانه آذر 92



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد