اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس بی اس ام اس

اس ام اس سنگین ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس جدید ، اس ام اس تیکه دار

اس ام اس غمناک خفن

اس ام اس
اس ام اس غمناک خفن



بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر


در میان گریه بر احوال خود خندیده ام



اس ام اس غمناک خفن



من چه تنها و غریبم که حتی دل خوشیم مرگه


من که حتی ریشه هامم به کم طاقتی برگه



اس ام اس غمناک خفن



من حاصل عمر خود ندارم جز غم


ور عشقی ز نیک و بد ندارم جز غم


یک همدم با وفا ندیدم جز درد


یک مونس نامرد ندارم جز غم

  

اس ام اس غمناک خفن



غم هم اگر ترکم کند


تنهای تنها می شوم



اس ام اس غمناک خفن



تنهایی ما غمگین است


درد دوری به دلم سنگین است


یاد ایام گذشته به دلم


زنده بادا که چقدر رنگین است



اس ام اس غمناک خفن



ما شمع غمیم شعله نداریم


آواز تنیم خانه نداریم


باور به خدا کن که همیشه


جز دوری تو غصه نداریم



اس ام اس غمناک خفن



غم من بداند آن کس که رخ تو دیده باشد


و گرت ندیده باشد،ز کسی شنیده باشد



اس ام اس غمناک خفن



از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم


تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم



اس ام اس غمناک خفن



هیچ کس ویرانیم را حس نکرد


وسعت تنهائیم را حس نکرد


در میان خنده های تلخ من


گریه پنهانیم را حس نکرد



اس ام اس غمناک خفن



در هجوم لحظه های بی کسی


درد بی کس ماندنم را حس نکرد


آن که با آغاز من مانوس بود


لحظه پایانیم را حس نکرد



اس ام اس غمناک خفن



صفای خاطر دل ها ز درد است



اس ام اس غمناک خفن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد